If it's me that was going to take it then I know that it wouldn't be straight

Idag har varit en SÅ mycket bättre dag än i går! Vaknade utvilad, solen sken och jag hade en lång ledig dag framför mig. Innan klockan tre hade jag hunnit tvätta, skicka en massa mail angående mina jäkla betyg från Österrike samt få en ny spis levererad. Tummen upp för Glebes för snabbt agerande. Sen skulle man ju kunna önska att med en ny spis även levereras en skicklighet inom matlagningskonsten men det får jag nog öva på istället..... :)
Så här ser nya spisen ut:



Och de här fina tjejerna har jag hängt med resten av dagen, vi har ätit och pratat i flera timmar :)


Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag gillar att bloggen är up and running igen! =) Vi hörs imorgon, kram

2010-08-14 @ 12:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0