Oh every time I close my eyes I see my name in shining lights

Söndagkväll på ön och jag sitter och försöker samla ihop tankarna. Vilken helg! Båda bröderna anlände i fredags (från Xiamen resp Malmö). Givetvis tog jag mig också över till ön vilket medförde att hela familjen var samlad i barndomshemmet för första gången på flera flera månader, total lycka! Samtidigt som det var längesen kändes det som att det bara var i förrgår jag såg bror senast, märkligt det där!

I dag gjorde jag sista arbetsdagen på byrån (eller ok, jag jobbar några timmar på lördag också men det räknas knappt) känns riktigt sorgligt faktiskt. Har varit en väldigt bra sommar där med sköna kollegor och många roliga turister. Idag fick jag en superfin present av mina kollega Robin, jag blev alldeles rörd! Fast egentligen skrattde jag mig mest dubbelvikt eftersom presenten var byråns fulaste souvenir. På tisdag ska han få en present av mig, mitt val av turistbyråns fulaste souvenir, jag tror redan han vet vad det är eftersom detta har varit ett stående skämt under sommaren. Hur som helst, nog om souvenirer! Efter jobbet åkte jag och bröderna till farmor på middag vilket innebar att jag nu fem timmar senare fortfarande befinner mig i sockerchock. Sammanfattningsvis har det varit en oerhört bra helg även om den har gått lite för fort! I morgon ska jag besöka arbetsförmedlinegn för att skriva in mig som arbetssökande...känns sådär måste jag säga....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0