I'm alright, I'm just fine

Tar en liten paus i packandet och städandet. Det är nämligen så min fredagkväll kommer att se ut....Men det känns helt okej....just nu. Jag packar ner mitt liv i kartonger och det känns faktiskt en smula märkligt. Jag tittar mig runt i en lägenhet som börjar bli mer och mer tom. I morrn kommer K och fyller den med sina saker och börjar leva sitt liv här. Det kommer nog kännas konstigt att gå härifrån utan att ha en nyckel att låsa med i morgon...Men jag kan inte tänka mig något annat än att det kommer bli hur bra som helst. Hur bra som helst var för övrigt förra veckans resa till Gran Canaria. Flera dagar fyllda med sol, underbara vänner, god mat och massa ny energi! Fina minnen att leva länge på! Om en månad ger jag mig ut på en ny resa, det ska bli otroligt spännande men först blir det lite "semester" på hemmaplan :)


Kommentarer
Postat av: Evelina

Det är en så galet härlig bild, den symboliserar vår dryga vecka i värmen bra! =)

2010-01-16 @ 11:38:09
URL: http://knutthebear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0