It Might As Well Be Spring

Tisdag. Dagarna rinner iväg. Samtidigt som jag vill att det snart ska bli den femtonde vill jag stoppa tiden och bara vara här och nu. Det är motstridiga känslor men jag är på ett oerhört optimistiskt humör just nu. Idag har jag varit hos min lilla farmor, jag rullade därifrån och känner av en sockerchock utan dess like. Men det var det värt. Det var mysigt att prata med henne, lösa korsord och spela kort med radions p4 i bakgrunden och en ljuvlig doft av äppelkaka som kittlade luktsinnet. Helgen var även den mycket lyckad, sushidate med C, 25-årsfirande hos M och massa mys med J. I morgon är planerna att fara över bron för att uträtta lite ärenden som jag har på min att-göra-lista, bland annat ska håret kortas litegrann.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Åh vad härligt det låter! Jag ville bara säga att jag inte riktigt håller med om din optimistiska rubrik såhär i snöstormen. Ses snart =D

2010-01-27 @ 17:47:55
URL: http://knutthebear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0