Lay all your love on me

Livet på landet dag...tre. Ja jäklar ,söndag, måndag och tisdag har hunnit passera sen flytten. Tiden går fort när man har roligt sägs det. Livet på landet är kanske inte att jämföra med en komedi men det är helt okej än så länge. Jag har lyckats fylla dagarna utan problem. I går gick hela eftermiddagen åt till massage och en tur till byn. Idag har jag bakat muffins, gått en promenad, småfixat lite samt haft middagen färdig när föräldrarna kom hem från jobbet. Det är inga storartade grejer som händer, inte mycket action, men det är på ett sätt rätt skönt att varva ner totalt. Jag vet ju att det är något annat som väntar inom en snar framtid. Dessutom är mamma och pappa så otroligt glada att jag är hemma och det känns som att det gör att den femtonåriga bortskämda skitungen i mig kommer fram. Därför känns det bra att kunna väga upp det med att laga middag och slänga in en tvätt då och då eller varför inte skotta snö, det behövs när det ser ut som idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0