Living for the day, worries far away

Snö snö snö. Det går inte att undvika att kommentera vädret som råder för tillfället. Det är helt galet vad det snöar och blåser här på ön och i vad jag har förstått även resten av Sverige. Trots snökaoset har jag idag hunnit med en sväng till metropolen Ljungbyholm, träffat E under ett par timmar som gick alldeles för fort samt klippt mig. Under kvällen har jag sett Mamma Mia för sjuhundrasjätte gången, den är bara SÅ bra. Om jag summerar dagen har den varit alldeles kanon! Håll nu tummarna för att vi inte blir insnöade här ute på landet, i morrn är min tanke nämligen att jag ska fortsätta pricka av en massa grejer på min att-göra-lista, gå på en ansiktsbehandling samt gå på en föreläsning på kvällen om hälsa och mental träning som verkar superintressant!  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad mysigt det låter som att du har! Jag såg också på Mamma Mia häromdagen, den är så härlig, blå och glad :)

2010-01-28 @ 21:56:56
URL: http://levdagenleende.blogg.se/
Postat av: Evelina

Gaaah vad jag är avundsjuk på dig som har tid att göra allt sådant man vill göra men inte har tid med! ;)

2010-01-29 @ 21:48:00
URL: http://knutthebear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0