Oh there's a whisper in the wind

Två veckor kvar till avfärd idag. Fjorton dagar till sen börjar allvaret :) Vad har hänt sen sist? Idag har jag legat på soffan hela dagen och läst en bok, Lyckans hjul av Kajsa Ingemarsson, absolut ett boktips så här på söndagkvällen! Väldigt lättläst men riktigt bra tyckte jag. I går var jag och E, som var i Kalmar över helgen, och åt på Mamas och Papas, det var riktigt mysigt och supergod mat. Verkligen ett ställe att rekommendera och jag förstår inte varför jag inte har upptäckt det innan.... men men, det får bli ett ställe att besöka igen till sommaren helt enkelt! Försöker att inte tänka alltför mycket på att det kommer dröja till vi ses nästa gång, men jag hoppas såklart på ett besök i Alpland! Annars är man inte längre ifrån varandra än ett telefonsamtal eller mail. Det är många saker nu som jag gör för "sista gången" på ett tag, jag är inte helt tillfreds med det men allting finns ju kvar även om inte jag är här.... :) Även om jag verkligen trivs med min vardag så är det aldrig fel med ett avbrott och lite vidgade vyer, det är jag helt säker på att alla behöver då och då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0